Achttien Bakery Nexus-leden hebben afgelopen weekeinde Bologna bezocht. De trip naar ‘dé foodhoofdstad van Italië’ had plaats in het kader van de jaarlijkse inspiratiereis van Bakery Nexus. En inspirerend, dat was de reis.
Wat Milaan is voor de mode, is Bologna voor food. Het wordt niet voor niets de culinaire hoofdstad van Italië genoemd’, stond al in het programma van de inspiratiereis. ‘Eén van de bijnamen van Bologna is ‘La Grasse’, vertaal ‘De Dikke’. Dat is een directe verwijzing naar het heerlijke eten en drinken dat je in Bologna aan zult treffen.’
Onwijs gaaf
Op vrijdagochtend vertrokken de achttien deelnemers aan de Bakery Nexus-inspiratiereis naar Italië. Met een vol programma hebben zij genoten van de Italiaanse keuken en cultuur. Van een foodtour door de smalle straatjes van Bologna tot het themapark FICO Eataly World. ‘Het was onwijs gaaf om met zo’n groep van Bakery Nexus-leden op pad te zijn. Reizen verbindt en zorgt voor een frisse blik op de bakkerijbranche en onze ambities als Next Generation. ‘Er ontstaan bijzonder gesprekken over persoonlijke ontwikkelingen en algehele vraagstukken of kansen in de branche. Je hebt echt de tijd met en voor elkaar’, aldus Wouderick van Dam.
‘Big Friends’
De accountmanager en marketeer on route van Sonneveld Group is Zeelandia en Sonneveld zeer erkentelijk: ‘Mede dankzij deze ‘Big Friends’ zijn de events en reizen zoals deze mogelijk.’
0 reacties